Google Apps for Work je souhrn firemních aplikací z dílny společnosti Google, který zahrnuje rozšířené verze populárních uživatelských aplikací jako je např. Google Kalendář, Google Hangouts, Gmail, Disk Google nebo Google Dokumenty a je určený pro firemní použití. Na rozdíl od běžných uživatelských aplikací obsahují Google Apps for Work řadu rozšíření, které zvýší produktivitu a zefektivní komunikaci. Aplikace jsou univerzálně použitelné jak pro desktopy, tak pro mobilní zařízení. Google Apps for Work jsou mezi firemními uživateli stále žádanější a v současnosti je využívá více než 5 milionů firem na světě. Cílovými uživateli aplikací Google pro firmy jsou malopodnikatelé, středně velké firmy, korporace, orgány státní správy, ale i školní instituce. Google Apps for Work zlepšují komunikaci a spolupráci v týmu a snižují závislost pracovníků firmy na IT oddělení. Tím snižují nákladovost a zvyšují konkurenceschopnost firmy. Firemní data jsou spolehlivě zabezpečená s použitím nejmodernějších technologií.
Co Google Apps for Work zahrnuje?
Email pro firmy
Firemní Gmail umožňuje formát emailové adresy ve tvaru jméno@název firmy.com. Výhodou firemního Gmailu je 30 GB uložiště pro doručenou poštu. Gmail pro firmy lze lehce spárovat s populárním prostředím Microsoft Outlook. Dosavadní elektronickou poštu lze z jiné emailové služby na Gmail snadno přesunout. Součástí emailového rozhraní je i chat Google Hangouts, který lze využít i pro videokonference.
Kalendář
Google Kalendář slouží k přehlednému plánování schůzek a jednotlivé události či celý kalendář lze sdílet s ostatními kolegy. Kalendář je možné publikovat na webu a informovat tak i své zákazníky o důležitých událostech ve firmě. Sdílený kalendář umožňuje vytvořit přehled dostupnosti například konferenčních místností. Lze tak sledovat, jestli je konferenční místnost volná a případně si ji přes Google Kalendář zarezervovat. Kalendář Google je lehce spárovatelný s Gmailem a podporuje import dat z kalendářů Outlook, Exchange a iCal.
Dokumenty, tabulky, formuláře, prezentace
S aplikací Google for Work je možné pracovat na dokumentech současně se svými kolegy a zároveň vidět provedené změny v reálném čase. Provedené změny v jakémkoliv dokumentu Google se automaticky ukládají. Dokumenty Google disponují integrovaným chatem a možností vložení komentáře přímo do dokumentu. Dokumenty Google zahrnují textové dokumenty, prezentace, formuláře pro realizaci dotazníku a tabulkový procesor, který umožňuje vytváření seznamů, tabulek, analýzy dat a kontingenční tabulky.
Weby
V rámci Google Apps for Work je možné vytvořit ve firmě jednoduchý intranet přes nástroj umožňující tvorbu webových stránek. Pro tvorbu webové stránky v Google Apps pro firmy není potřeba mít znalosti webového vývojáře, webové stránky se vytvářejí přes intuitivní textový editor.
Administrátorská konzole
Google Apps for Work jsou uživatelsky přátelské a jejich administrace lze bez větších obtíží zvládnout. Do aplikací lze přidávat uživatele, spravovat zařízení a konfigurovat aplikace s jiným zařízením. Uživatelé Google Apps for Work mají k dispozici nepřetržitou podporu Google.
Sejf
Služba Sejf slouží k uchovávání, spravování a prohledávání exportu firemních emailů a k uchovávání chatů. V podstatě jde o archiv pro firemní emaily a chaty.
Google Apps for Work jsou nesmírně užitečným nástrojem, který výrazně zefektivní Vaší práci. Kontaktujte nás a my Vám pomůžeme implementovat Google Apps do chodu Vaší firmy.