Google apps je sada nástrojů, které usnadňují sdílení informací, komunikaci a umožňují bezpečné ukládání dat. Tento soubor aplikací zásadně zjednodušuje týmovou spolupráci a firemní pracovní procesy.
Jaké nástroje pro firmy obsahují Google aplikace?
1. Gmail
S Google apps (Google Aps) získáte profesionální e-mail ve vaší doméně. K mailu a všem aplikacím budete mít přístup, ať budete kdekoliv – díky vašemu mobilnímu telefonu můžete psát zprávy i bez připojení k internetu. Po připojení k internetu se zprávy synchronizují a odešlou.
2. Hangouts
Díky této službě můžete komunikovat s kolegy prostřednictvím chatu, hlasového hovoru nebo videohovoru v HD kvalitě. Můžete vytvořit skupinovou konverzaci bez ohledu na místo, kde se jednotliví účastníci právě nacházejí.
3. Kalendář
Užitečná služba pro vaše plánování. Kalendář můžete propojit s Gmailem, Hangouty, Weby nebo kontakty a usnadnit si tak své plánování. Kalendář lze snadno nasdílet s kolegy a vyřešit tak problém s hromadným plánováním společných termínů
4. Google+
Na firemní profil na Google+ můžete sdílet informace a novinky o vaší firmě a udržovat tak spojení mezi obchodními partnery a zákazníky.
5. Disk
Cloudové úložiště na Disku vám umožní ukládat, sdílet či synchronizovat soubory. Veškerá práce je bezpečně uložena a přístupná z počítače, telefonu nebo tabletu.
6. Dokumenty
Dokumenty můžete vytvářet či upravovat rovnou v prohlížeči bez použití specializovaného softwaru. Upravovat je může více lidí najednou a veškeré změny se automaticky uloží.
7. Tabulky
K dispozici máte rychlý online tabulkový editor, ve kterém snadno vytvoříte tabulky i složitější analýzy dat s kontingenčními tabulkami a filtry.
8. Formuláře
Pomocí Formuláře vytvoříte snadno dotazník či anketu a příchozí odpovědi se vám zaznamenají přímo do Tabulek, ve kterých pak můžete s daty dále pracovat.
9. Prezentace
Bez speciálního softwaru vytvoříte díky Google apps i profesionální prezentaci rovnou v prohlížeči, navíc ji může upravovat více lidí současně, takže odpadá přeposílání různých verzí mezi spolupracovníky.
10. Weby
Nemusíte umět kódovat, ale prostřednictvím aplikace Weby přesto zvládnete vytvořit portál pro své zákazníky nebo intranet vaší společnosti.
11. Administrátorská konzole
Správa Google apps je velice snadná a umožňuje jednoduše upravovat nastavení, přidávat uživatele či konfigurovat bezpečnostní nastavení. Správu Google apps ve vaší firmě zvládne opravdu každý.
12. Sejf
Sejf je rozšíření Google aplikací o archivaci firemních e-mailů. Umožňuje je prohledávat, spravovat a
exportovat a zajistit tak legislativní požadavky na dlouhodobou archivaci.
Veškeré aplikace jsou přístupné kromě počítačů z mobilních zařízení či tabletů, proto můžete pracovat v kanceláři i na cestách. Snadno nasdílíte veškeré dokumenty či společný kalendář k plánování akcí. Prostřednictvím Hangouts se spojíte s kolegy bez ohledu na to, kde se právě nacházejí. Vyzkoušejte ve vaší firmě Google apps (Google Aps) a uvidíte, o kolik se vaše práce a firemní komunikace zjednoduší.
Kontaktujte nás pro více informací o aplikacích Google a jejich implementaci.