Propagace na internetu
Chcete, aby byla vaše firma vidět? Potřebujete efektivní prezentaci vaší firmy na internetu. Vaše internetové stránky by měly přivádět nové návštěvníky a ty posléze měnit v zákazníky. V současnosti je patrný přesun zákazníků a kupní síly do online oblasti. Online propagace skýtá pro firmy mnohé výhody. Především je možné s pomocí vhodně zvolené marketingové strategie firmu zviditelnit a zaměřit se na vybranou cílovou skupinu. Na druhou stranu je těžké v konkurenčním prostředí internetu prorazit bez pomoci specialistů.
My vám můžeme pomoci v následujících oblastech:
SEO
SEO (search engine optimization), neboli optimalizace pro vyhledávače vám zajistí, aby vaši stránku prohlížeče respektovaly a váš potenciální zákazník vás vždy našel jako první, nebo alespoň na první stránce ve vyhledávání. SEO specialisté podrobí vaši stránku detailní analýze a navrhnou možnosti zlepšení. Od přehlednosti pro uživatele, čtivé texty a nastavení nutných parametrů pro vyhledávače. Zpočátku je také zhotovena analýza klíčových slov, která nejvíce vystihují předmět vašeho podnikání. Ta jsou potřebná při psaní textů na stránky a při získávání zpětných odkazů – tzv. linkbuildingu. Rozmanitý odkazový profil totiž vaši stránku postupně vynese až na přední příčky vyhledávačů.
PPC reklamy
Neplaťte za neefektivní reklamu, ale pouze za „akci“ – proto pay per click. Na podporu vašeho podnikání nebo projektu umístíme reklamy na Seznamu (Sklik) nebo Google (AdWords) a uživatelé při vyhledávání uvidí odkaz na vaše stránky. Pokud se prokliknou až k vám, odečte se vám určitá částka z vašeho rozpočtu. Ta závisí na konkurenčnosti vyhledávaného spojení, tedy jestli na tato slova inzeruje více lidí, neboť výběr částky probíhá formou aukce. Inzerování tímto způsobem je velice efektivní a i za menší peníze může přinést velký počet zákazníků.
Předem také víte, kolik do kampaně investujete, nemusíte se tedy obávat překročení vašeho limitu. Na rozdíl od SEO se jedná o rychlé zviditelnění, které je ovšem dočasné, protože je závislé na vašem financování. Ideální je tyto metodiky kombinovat a volit podle podmínek.
Newslettery
Vždy se vyplatí cílit na zákazníky, kteří mají o produkt, službu či tematiku sami zájem. Pokud jsou odběrateli vašeho newsletteru, pak máte zpola vyhráno! Stačí jen navrhnout poutavý obsah, který copywriter zformuluje do atraktivní podoby a programátor ve spolupráci s grafikem doladí formu newsletteru. Ten poté rozešleme do e-mailových schránek vašich potenciálních klientů a budeme se je snažit získat na vaši stranu. Vše je samozřejmě měřitelné prostřednictvím metrik – budete vědět, jaké procento oslovených si váš e-mail přečetlo a kdo se proklikl dále na vaše internetové stránky.
Chtěli byste se dozvědět více o online reklamě? Jak přimět návštěvníka stránky k nákupu nebo využití služby a přeměnit ho tak ve svého zákazníka? Kontaktujte nás a my vám vytvoříme strategii přesně na míru. Záleží pouze na tom, čeho chcete dosáhnout a jakou částku byste do propagace a reklamy mohli investovat. Výhodou online propagace je i snadná měřitelnost. Analytické nástroje dokáží zaznamenat, odkud uživatelé přišli na vaše stránky a jestli vzrostla celková návštěvnost vaší stránky. Můžete tak mít efektivitu celého procesu pod kontrolou.